Nowa wersja enova365 z numerem 2012.5.11
W dniu 31 marca 2021 roku opublikowaliśmy nową wersję enova365 oznaczoną numerem 2012.5.11, zawierającą bieżące zmiany w przepisach.
Szczegóły aktualizacji o numerze 2012.5.11:
Księgowość:
- Zaktualizowano strukturę pliku XML eDeklaracji PIT-36(28) zgodnie z nowymi wytycznymi Ministerstwa Finansów.
- Dostosowano sposób ustalania dat w okresie, za jaki składana jest deklaracja CIT-ST oraz wyliczanie liczby pracowników we wskazanym okresie do „Wyjaśnień w sprawie wypełniania druku CIT-ST” opublikowanych na stronie www.podatki.gov.pl.
- Wyodrębniono miejsce pobierania informacji o urzędzie skarbowym właściwym dla deklaracji IFT-2R oraz CIT-10Z.
Kadry Płace:
- Zmieniono nazwę Instytucji Finansowej PPK w związku ze zmianą właściciela. Dotychczasowa nazwa AXA TFI S.A została zamieniona na UNIQA TFI S.A.
- Zaktualizowano wskaźniki obowiązujące od 1 marca 2021 roku.
- Umożliwiono ewidencję nieobecności związanej z oddaniem krwi lub osocza.
Szczegóły zmian opisaliśmy w przygotowanych dla Was materiałach, dostępnych pod poniższymi linkami:
Warunki aktualizacji systemu enova365
Przypominamy, że dla wszystkich naszych Klientów posiadających aktualną gwarancję na system, nowe wersje enova365 udostępniamy na naszej stronie www bezpłatnie.